آشنایی با تجارت الکترونیک ، آموزش بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت ، کسب درآمد آسان در منزل

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 50
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 97377

پیوند ها

آموزش افتتاح برخی حسابهای الکترونیکی حهت نقل وانتقال مالی


به نام خداوند بخشنده و مهربان

جهت نقل وانتقال پول در شبکه های مجازی نیاز به حسابهای بانکی الکترونیکی داریم.بهترین حسابهای الکترونیکی بین المللی دوحساب پی پال و پایزا می باشند.چراکه بسیار معتبر می باشند ومی توان گفت که تمامی شرکتها آنها را قبول دارند و با آنها کار می کنند.ولی متاسفانه هر دو شرکت پی پال و پایزا بخاطر تحریمها کشور ایران را ساپورت نمی کنند.و به همین دلیل افراد مقیم ایران نمی توانند به راحتی از آنها استفاده کنند.افراد مقیم ایران که می خواهند از این حسابها استفاده کنند حتما بایستی از یک نرم افرار تغییر آی پی استفاده تا آی پی ایران برای دو شرکت مذکور قابل شناسایی نباشد تا بتوانند این دوحساب را افتتاح و استفاده کنند.از آنجا که شرکت پی پال سخت گیریش در این مورد بیشتر است توصیه می شود حتی امکان از این حساب استفاده نشود چراکه کار کردن با آن ریسک است و حتی حساب وریفای شده اش هم هرآن احتمال دارد لورود واز طرف شرکت مربوطه مسدود شود و هرچه سرمایه درآن حساب داشته باشید از دست برود.ولی حساب پایزا سختگیری وحساسیت کمتری در این زمینه دارد وراحت تر می توان از آن استفاده کرد و خطر ریسک آن کمتر است ولی بایستی مراقب بود هرگز بدون تغییر آی پی با حساب پایزا کار نکرد و در هنگام کار کردن حتی با تغییر آی پی هم بایستی مراقب بود که طوری عمل نکنیم که مدیریت پایزا مشکوک شود وگرنه به مشکل بر می خوریم.

قبل از هر چیزاضافه ای خدمتتان عرض کنم اگر برایتان از نظر مالی مهم نباشد بایک سرچ ساده می توانید هر حسابی را که خواستید همراه با کارت اعتبار و وریفای شده به صورت آماده وقیمت نسبتا مناسب خریداری کنید.

آموزش حساب پایزا

Payza.com

آموزش افتتاح و نقل وانتقال وجه در حساب پایزا

آموزش وریفای حساب پایزا

برای افتتاح حساب پایزا همانگونه که گفته شد بایستی ابتدا نرم افزای جهت تغییر آی پی تهیه کرد چیزی که در اینجا مهم است این است که آی پی انتخابی متعلق کشورهایی که درگیر تحریمها هستند مخصوصا آی پی ایران نباشد.می توانیم از آی پی آمریکا ، انگلیس ، کانادا ، هند ، استرالیا و... استفاده کرد.

جهت افتتاح حساب نیاز به یک آدرس الکترونیکی واقعی ومعتبر نیاز دارید،این آدرس الکترونیکی(ایمیل یا جیمیل) که جهت افتتاح حساب از آن اسنفاده می منید در حقیقت همان شمار حساب پایزای شما می شود،ومیتواند همان ایمیل معمولی شما باشد و مشکلی ایجاد نمی کند.برای اینکه بتوانید راحتر کار را انجام دهید حتما قبل از شروع به افتتاح حساب وارد این باکس ایمیل مورد نظر شوید و آن را باز بگذارید چونکه در هنگام افتتاح حساب یک ایمیل از طرف پایزا جهت تایید به ایمیل شما ارسال می شود و زمان خیلی زیادی هم به شما نمی دهد وباید آن را هرچه سریعتر باز کنید وبر روی اینک ارسالی از طرف پایزا کلیک کنید تا بتوانید ادامه افتتاح حساب را انجام دهید.

توصیه می شود جهت تکمیل فرم افتتاح حساب از اطلاعات آمریکایی یا انگلیسی استفاده نشود.وقبل از شروع به افتتاح حساب همه موارد خواسته شده را از قبل آماده کنید ودر هنگام افتتاح حساب زیاد معتلش نکنید و کار را بدون هیچ گونه خطایی به سرعت تمام کنید چرا که اگر به شما شک کند بدون وریفای کردن حساب نمی توانید هیچ استفادهای از آن بکنید (از حساب پایزا وریفای نشده هم می توان نقل و انتقال مالی با دیگر حسابهای پایزا را انجام داد)و قبل از هر چیز از شما می خواهد که با ارسال مدارک حساب خودتان را وریفای کنید.که برای این کار هم بایستی تصویر کارت شناسایی معتبر و یک مدرک جهت اثبات آدرس مسکونی بازکننده حساب را برای مدیریت پایزا ارسال کنید، ازآنجا که مدارک قابل قبول برای آنها ندارید به مشکل برمی خورید.

جهت افتتاح حساب ابتدا سایت پایزا را باز کنید

Payza.com

سپس بر روی گزینه

Singup

کلیک کنید تا صفحه بع باز شود.درادامه دربالای صفحه کشوور موردنظر خودتون را انتخاب کنید.کشور هند گزینه مناسب تری می باشد

Select your country: India

سپس در همین صفحه نوع حساب را انتخاب می کنید و برگزینه مربوطه کلیک می کنید

Personal: select

با انتخاب نوع حساب صفحه دیگری باز می شود که بایستی تکمیل کنید برای این کار(می توانید اگر خویشاوند یا آشنایی در کشوری که انتخاب کرده اید دارید مشخصات اورا بنویسید وبرای وریفای کردن حساب هم از او کمک بگیرید)ابتدا پیشوند اسمتان براساس اینکه زن هستید یا مرد هستید را انتخاب می کنید

Salutation: Mr / Mrs/ Ms/….

سپس نام و فامیلی را بنویسید(می توانید مشخصات خودتان را بنویسد یا اینکه از طریق شبکه مشخصات یک نفر را (هندی) به صورت راندوم پیدا کنید و بنویسید)

برای انتخاب مشخصات به صورت تصادفی می توانید از آدرسهای زیر استفاده کنید

Ipaddress.com

Fakenamegenerator.com

سایت اولی مشخصات مربوط به آی پی که با آن وارد شده اید را نشان می دهد مانند نام کشور ،استان ، شهر ، کد پستی ، ...(اگر با ای پی اختصاصی وارد شده باشید می توانید از این مشخصات به راحتی استفاده کنید)

با استفاده از سایت دومی می توانید مشخصات یک شخصی را به صورت اتفاقی مربوط به کشور مورد نظرتان (کشوری که در لیست سایت باشد)را انتخاب واستفاده کنید.

در ادامه افتتاح حساب بایستی در کادر مربوطه ایمیلی متعلق به خودتان که برای این کار در نظر گرفته اید را وارد کنید (همانگونه که قبلا ذکر کردم بایستی در صفحه ای جداگانه وارد این باکس ایمیلتان شده باشید و آماده داشته باشید)

:Email Address

سپس پسوردی برای حسابتان وارد می کنید در انتخاب پسورد بایستی حتما از اعداد و حروف کوچک وحروف بزرگ باهم استفاده بکنید (یعنی بایستی هم شامل اعداد باشد هم حروف کوچک وهم حروف بزرگ)

:Password

در ادامه بر گزینه زیر کلیک می کنیم

GET STARTED

بعداز کلیک بر گزینه بالا صفحه ای باز می شود واز شما می خواهد که ایمیلتان را تایید کنید همزمان از طرف پایزا ایمیلی به آدرس ایمیلی که وارد کرده اید ارسال می شود که باستی با وارد شدن به ایمیل بر روی لینک ارسالی از طرف پایزا کلیک کنید، پس در ادامه این باکس ایمیلتان را که قبلا باز کرده بودید فعال کنید ایمیل پایزا را باز کنید و بر گزینه مورد نظر کلیک کنید تا ایمیلتان تایید شود تا بتوانید افتتاح حساب را تکمیل کنید.

:Validate my email

بعداز کلیک بر روی گزینه بالا در ایمیل ارسالی از طرف پایزا صفحه اصلی حسابتان در پایزا باز می شود واز شما خواسته می شود که اطلاعات کاربری پروفایتان را کامل کنید بنابراین بر گزینه مربوطه که در زیرآورده شده است کلیک کنید.

Complete profile setup

با کلیک بر گزینه بالا به صفحه دیگری هدایت می شوید که محتوی توضیحاتی در زمینه پروفایل می باشد که نیاز نیست هیچ کار روی آن انجام دهید فقط بایستی بر گزینه پایین صفحه کلیک کنید تا وارد صفحه پروفایل شوید.

GET STARTED

با کلیک بر گزینه بالا به صفحه ای هدایت می شوید که بایستی گروه شغلی و شغل و حرفه خود را انتخاب کنید(مانند نمونه زیر).

Your industry: Education and teaching

Your job: Education Administrator

Save and continue

در ادامه بر گزینه سیو و کانتینیو کلیک می کنید که با این کار وارد صفحه مر بوط به وارد کردن آدرس می شوید،در این صفه بایستی یک آدرس ، نام شهر ، نام استان یا منطقه و کد پستی ای مربوط به کشوری که در اول انتخاب کرده اید(هند) را بنویسید. دقت داشته باشید که اطلاعات بی ربطی را وارد نکند تا شکشان برانگیخته نشود و ختی المکان از اطلاعات واقعی استفاده کنید.

Street address line 1: new delhi - sparta st-P47

City: New delhi

Region: delhi

Country: India

I am citizen of India

Postal code: 478623

در ادامه بر گزینه سیو و کانتینیو کلیک می کنیم و به صفحه بعدی هدایت می شوید.

Save and continue

دراین صفحه بایستی یک شماره تلفن از کشور انتخابی(هند) خودتون بنویسید.

سعی کنید که شماره انتخابی حتما در رنج شمارهای کشور مربوطه باشد،دراین قسمت کد کشور مربوطه نوشته شدن وشما بایستی شماره تلفن را وارد کنید.

Type of phone

Home

India: +91 58747933

در ادامه بر گزینه سیو و کانتینیو کلیک می کنیم و به صفحه بعدی هدایت می شوید.

Save and continue

در این صفحه بایستی یک سوال ویک جواب اختصاصی برای خودتان در نظر بگیرید(برای مواقعی که پسوردتان را فراموش کنید به کار می رود)، تاریخ تولدتان را ثبت کنید و یک پین کد که از چهار تا هشت عدد تشکیل شده انتخاب کنید این پین کد و همچنیین سوال وجوابی که در این صفحه ثبت می کنید را حتما بخاطر بسپارید و یا در جایی درج کنید و نگهدارید چراکه بعدا خیلی کاربرد دارد.

Choose a question: What is the name of your first teacher?

Mr Hamidi

Date of brith: April 24 1971

Security pin: 87654321

در ادامه بر گزینه سیو و کانتینیو کلیک می کنیم و به صفحه بعدی هدایت می شوید.

Save and finish

بعداز کلیک بر کزینه بالا وارد صفحه بعد می شوید که درآن می توانید ی کامنت وآواتار دلخواه تایین کنید تا در موارد امنیتی مورد استفاده قرار گیرد.دراین قسمت می توانید یک مطلبی ،شعری ، یا هرچیز دیگری را تایپ کنید.

Create your avatar and massage:epopee means is saga

در کادر بعد پین کدی را که قبلا انتخاب کرده بودید را جهت ثبت مطالب بالا وارد می کنید و ست اپ سکوریتی کلیک می کنید.

Set up security

بعداز کلیک برگزینه بالا افتتاح حساب کامل می شود ووارد حسابتان می شوید می توانید ارزهای موجود که همان دلار آمریکا و ارز مربوط به کشوری که در موقع افتتاح حساب انتخاب کرده اید می باشند.

با این حساب شما می توانید پول دریافت وپرداخت کنید البته جهت پرداخت صرفا به حسابها پایزای دیگر می توانید ارسال داشته باشید.در قسمت مربوط به وریفای اگر ملاحظه کنید می بینید که دوتا مدرک جهت احراز واثبات اطلاعات ثبت شده می بایست ارسال کنید اگر بتوانید مدارک معتبری را تهیه کنید می توانید حسابتان را وریفای کند که کارایی آن بسیار بالاتر می رود.

بیاد داشته باشید برای ورود به حسابتان همیشه از تغییر آی پی استتفاده کنید وقبل از اقدام جهت ورود حتما ایمیل مرتبط با حسابتان را باز نگهدارید چراکه هنگام ورود جهت امنیت بیشر اغلب اوقات یک کد از طرف پایزا برای شما ارسال می شود که بایستی سریعا آن را وارد کند وروال کار را ادامه بدهید تا وارد حسابتان بشوید.امید وارم که موفق باشید.

آموزش حساب پاییر

این حساب یکی از بهترین حسابهایی است که کابران ایرانی می توانند با آن کارکنند،بدلیل اینکه مالکیت این حساب با یک نفر روسی استونیایی است که در ویجیرنیا ایسلند واقع می باشد وهیچ مشکلی با کاربران ایرانی ندارد و گویا براحتی می توان از این حساب با حسابهای ارزی ایرانی تبادل انجام داد ومشکل تبدیل ارز را برطرف کرد.

برای افتتاح حساب پاییر به سایت پاییر دات کام وارد شوید و بر گزینه سینگ اپ کلیک کنید تا به صفحه افتتاح حساب وارد شوید

Payeer.com

Sing up

در صفحه بازشده بایستی ایمیل خودتان وهمچنین کد امنیتی را مشخص شده را وارد کنید.

در پستهای بعدی اطلاعات کاملتری به همراه عکس و فیلم ارائه خواهد شد.

به امید بهروزی شما کاربر گرامی

 

  انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 124

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

آموزش نرم افزار شالی

آموزش نرم افزار شالی

آموزش نرم افزار حسابداری شالی (شرکت داده پردازی کاشان) آدرس سایت شرکت: https://kdps.ir/ مجموعه فایل PDF آموزش نرم افزار شالی شامل حساب و انبار + تمرین و حل تمرین ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که از ارز دیجیتال و فارکس نشنیده باشد و قطعا این یک فرصت استثنایی برای ما ایرانیان است که بتوانیم درامد دلاری داشته باشیم . ولی اگر با اصول کار و تحلیل ها آشنا نباشیم ممکن است سرمایه ما از دست برود. ولی با پدیدار شدن هوش مصنوعی دیگه نیازی به یاد ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

روانشناسی دین.pdf

روانشناسی دین.pdf

روانشناسی دین.pdf بر اساس رویکرد تجربی ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما