آشنایی با تجارت الکترونیک ، آموزش بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت ، کسب درآمد آسان در منزل

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 97345

پیوند ها

شروع کسب و کار در سایتهای کلیکی


بسم الله الرحمن الرحیم

کسب درآمد از سایتهای کلیکی

این روش کسب درآمد شاید ساده ترین وآسان ترین روش کسب درآمد از طریق اینترنت می باشد البته از این لحاظ که نیاز به هیچ گونه تخصص و آموزش خاصی ندارد فقط بایستی یک سری موارد ساده را مد نظر داشت و رعایت کرد.اساس کار این است که شرکتی یک سایتی را ایجاد می کند و با بستن قرار داد باشرکتهای بازگانی دیگر در ازای بازاریابی و تبلیغ محصولات آن شرکتها ازآنها پورسانت می گیرد بدین صورت که تبلیغات شرکتهای مختلفی را در سایتی که ایجاد کرده قرار می دهد و براساس هر کلیک و مشاهده ای که از طرف کاربران سایت بر روی آن تبلیغات صورت می گیرد با شرکتی که تبلیغ متعلق به محصول یا محصولات او بوده با آنها حساب و کتاب می کند ودرصد ناچیزی هم برای هر کلیک کاربری که کلیک کرده به او می دهد.

روال کار و قوانین این قبیل سایتها تقریبا یکسان وشبیه به هم می باشد.

قبل از هرچیز دیگری خدمت همراهان عزیز عرض کنم که تقریبا تمامی سایتهای کلیکی ، سایتهایی که می توان در ازای کلیک بر روی تبلغات ودیدن آن تبلیغات از آنها کسب درآمد کرد دو ایراد و مشکل خیلی بزرگ دارند که از این قرارند

اولا درآمد حاصل از کار کردن با اینگونه سایتها چه سایت داخلی باشد چه سایت خارجی باشد خیلی ناچیز و کم است مخصوصا در اوایل کار درآمد واقعا کمی دارند که شاید در برخی موارد اصلا مقرون به صرفه به نظر نمی رسند . البته با بر خی ترفندهایی که برخی دوستان ارائه داده اند تا حدودی این مشکل کم  شود.

 بعنوان مثال: روش سریع کلیک کردن در سایتهای کلیکی

ترفند این دوست را بنده خودم تا بحال خودم مورد استفاده قرار نداده ام ولی با توجه به توضیحاتی که در مورد آن دیدم با استفاده از آنتی ویروس اجازه بار گزاری به تبلیغات در سایتهای کلیکی نمی دهد و به این ترتیب حجم اینترنت مصرفی کم می شود و صرف بار گزاری تبلیغات نمی شود وزمان کلیک کردن کمتر می شود ، با توجه به موارد مشابهی که دیده ام معقول و منطقی به نظر می رسد.البته این امر بیشتر در مورد تبلیغاتی که حجم زیادی دارند یا دارای فیلم و عکسهای سنگینی می باشند می تواند صدق کند وگرنه تبلیغات کم حجم و سبک خودشان به راحتی بارگزاری و لود می شوند و این جریان نمی تواند تاثیر چندانی داشته باشد ، حتما بایستی آن تایمی که سایت برای آن تبلیغ در نظر گرفتهرا سپری کرد و آن تایم را نمی تواند کم یا رد کند.

(اگر توجه کرده باشید شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل اینکه ورژن سیستم یا مرور گر شما پایین است یا نرم افزار مورد نیاز را در سیستم نداررید یا فرمت مورد نیاز روی سیستم شما وجود ندارد برخی سایتها به طور کامل باز و بار گزاری نمی شوند یا حتی در مواردی که سایت یا قسمتی از آن فیلتر شده باشد هیچ عکس یا مطلبی یا تبلیغات و بنریا فیلمی بار گزاری نمی شود و آن صفحه مخصوص فیلترینگ به سرعت بار گزاری می شود که در نتیجه حجم اینترنت کمتری مصرف می شود)

آموزش سریع کلیک کردن تبلیغات،بی دردسر و با صرفه جویی در وقت و هزینه

آموزش سریع کلیک کردن تبلیغات،بی دردسر و با صرفه جویی در وقت و هزینه

دوست دارید تبلیغهای سایتهای کلیکی PTC برای شما هم به این راحتی کلیک بشن؟ نسخه جدید در تاریخ 28 شهریور 1395 اضافه شد آیا لود شدن تبلیغات خستتون کرده؟ آیا به نظرتون هزینه اینترنت، از درآمد این تبلیغها بیشتره؟ آیا عکسها و فیلمهای موجود در تبلیغها ...

  

 

دوما هرچند که این قبیل سایتها دارای سابقه خوبی هم باشد یا سابقه طولانی و خوبی هم داشته باشد ،تفاوت چندانی هم ندارد که سایت داخلی باشد یا خارجی بازهم بطور صد درصد قابل اطمینان نیستند و می توانند وسط کار یک دفعه رویه کاریشان عوض شود یا اسکم یا کلاه بردار شوند الالخوص سایتهای خارجی به بهانه تحریمها یا به بهانه نپذیرفتن عضو از کشورهای دیگرو ...، ولی از آنجا که برای کار کردن با آنها نیاز به پرداخت هیچ وجهی به آنها مورد نیاز نیست یعنی کاملا مجانی هستند مشکل چندانی ایجاد نمی کند.

توصیه دوستانه:اصلا وقت و انرژ ی خودتان را صرف سایتهای کلیکی نکنید ، و به هیچ وجه روی آنها سرمایه گذاری نکنید چراکه به هیچ عنوان کار و عمل کرد آنها ضمانتی ندارد ، و ما صرفا برای دادن اطلاعات به دوستان ، مطالبی را آورده ایم و از برخی سایتها نام برده ایم ! .

 شروع کسب و کار در سایتهای کلیکی

در مرحله اول: برای شروع همانند سایرکارهای اینترنتی نیاز به یک سیستم ویک خط اینترنت با سرعتی مطلوب برای اتصال به شبکه اینترنت داریم

در مرحله دوم: نیاز به یک حساب کاربری به عنوان نشانی الکترونیکی در یکی از سایتهائی که دارای این سرویس هستند مانند ایمیل در یاهو ویا جیمیل در گوگل داریم.

در مرحله سوم: نیاز داریم به یک حساب بانکی الکترونیکی یا حسابهای عضو شتاب برای تجارت داخل ایران و یک حساب بانکی الکترونیکی بین المللی برای تجارت بین المللی.حساب بانکی الکترونیکی داخلی مانند حساب زرین پال، ... حسابهای بانکی عضوشتاب مانند حساب سیبای بانک ملی یا سپهر صادرات و... ..

و حسابهای الکترونیکی بین المللی مانند پی پال ، پایزا ، وب مانی ، پرفکت مانی ، بیتکوین و ...

قبل از توضیح در مورد حسابهای بانکی خدمت همراهان عرض کنم که تمامی سایتهای کسب درآمد از اینترنت دارای یک حد اقل موجودی حساب می باشند،بدین معنی که کارکرد شما در سایت بایستی به میزان مشخصی مثلا پنج هزارتومان تا بیست هزار تومان برای سایتهای داخلی یا مثلا یک دولار تا ده دولار برای سایتهای خارجی برسد تا شما بتوانید مبلغ کارکرد خودتان را برداشت کنید و به حساب بانکی اینترنتی خودتان که سایت مورد نظر آن را قبول دارد منتقل کنید می خواهم خدمتتان عرض کنم که برای اکثریت سایتهای واجب و ضروری نیست که برای ورود به آنها و شروع کسب درآمد حتما حساب بانکی اینترنتی داشته باشیم شما می توانید حتی بدون حساب بانکی شروع کنید واگر مورد مقبولتان افتاد برای دریافت وجهتان حساب بانکی باز کنید.البته برای تعداد محدودی از سایتها بایستی حتما حساب بانکی داشت تا حتی بتوان عضوآنها شد.

برخی موارد که اهمیت بیشری پیدا می کنند

اولین موردی که در بین همه این قبیل سایتها اهمیت زیادی دارد اینکه با استفاده از هر سیستم فقط یک نفر می تواند عضو یک سایت شود یعنی اینکه با یک سیستم نمی توان دو یا چند حساب کار بری ایجاد کرد.مهمترین وشاید تنهاترین دلیل این محدودیت اهمیت زیر مجموعه گیری وامتیازی که به ازائه هر زیر مجموه به هر کار بر داده می شود دراین سایتها اعمال شده است چراکه در غیر اینصورت هر شخص می توانست هر چند تا زیرمجموعه وعضو که می خواهد برای خودش بسازد واین با هدف سازنده سایت منافات دار و در تضاد است. در صورتی که شخصی از یک سیستم مبادرت به ایجاد بیش از یک حساب کند تمامی حسابهای او حذف می شود و معمولا دیگر اجازه عضویت مجدد هم به آن کاربر با آن ای پی داده نمی شود.

مورد دیگری که مشترک است بین تمامی این قبیل سایتها این است که هر کاربر در هر بیست وچهار ساعت فقط یک بار مجاز به کلیک بر روی هر آگهی جهت کسب درآمد است یعنی اینکه اگر بر روی یک آگهی در طی یک بیست وچهار ساعت صد باهر هم کلیک شود فقط به مورد اول کارمزد تعلق می گیرد و به بقیه موارد کارمزد تعلق نمی کیرد و هیچ منفعتی برای کاربر ندارد.

مورد دیگری که وجود دارد این است که اگر بصورت متوالی بیش از سی روز با سایت کارنکنید حساب شما به صورت موقت غیر فعال می شود و اگر به صورت متولی بیش از نود روز با سایتهای که عضو آنها هستید کار نکنید حساب کابری شما به طور دائم به حلت غیر فعال در می آید ویا حذف می شود.

مورد دیگر اینکه در تمامی این سایتها سیاست ضد تقلب وجود دارد و کاربر اگر به هر طریق بخواهد در انجام کار خود تقلبی صورت دهد ، حالا چه بخواهد سایت را هک کند یا در سایت خرابکاری کند ، از کدهای مخرب در سایت استفاده کند ، از مطالب و تبلیغات غیر قانونی و غیر اخلاقی استفاده کند ، از نرم افزار یا رباط های خودکار جهت کار در سایت استفاده کند سایت متوجه می شود و بسته به تخلفی که انجام داده به او هشدار می دهد یا حساب او راتعلیق می کند ویا اینکه کلا حساب او را می بندد و دیگر اجازه عضویت را به او نمی دهد.

مورد دیگر که در این سایتها وجودارد این است که در تمامی این سایتها تالاهرهائی جهت گفتگو و چت با دیگر اعضاع سایت وجود دارد که بایستی قوانین آن را رعایت کرد مواردی از قبیل نژاد پرستی ، تبعیض جنسیتی ، هر گونه توهین و بی ادبی ،هرگونه ارعاب و تهدید یا بی احترامی ، ایجار هرز نامه ، بکارگیری یا ایجاد هر گونه پستها و تبلیغات غیر اخلاقی و غیر قانونی ، ایجاد هرگونه عملی که در راستای کمک یا همکاری با تروریست و ... از طرف سایت رسد می شود و با آنها برخورد صورت می گیرد و می تواند باعث تعلیق ویا حذف حساب کاربر شود.

مورد دیگری که اهمیت پیدا می کند همانگونه که در بالا ذکر شد گرفتن زیر مجموعه توسط هر کابر یا عضو سایتهای کلیکی می باشد.در این مورد هر کاربر بایستی سعی کند باتبلیغات و معرفی سایت مورد نظر خود به دیگران وترغیب آنها به ثبت نام از طریق لینکی که از طرف سایت مربوطه در اختیار او قرار می گیرد مبادرت به ایجاد یک گروه کند که با این امر در واقع تعداد اعضائ سایت ودر نتیجه کلیک برروی آگهی های سایت بالا می رود که این هم به نفع سایت تبلیغاتی می باشد وهم درآمد کاربران واعضاع را بالا می برد،

در اکثریت سایتها کلیکی هر عضو می تواند دو گونه زیر مجموعه داشته باشد یکی زیر مجموعه اجاره ای است که بدست آوردنش کار ساده ای است یعنی با پرداخت مبلغی ناچیز که معمولا هم می تواند از درآمد حاصل از خود سایت باشد تعدادی زیرمجموعه اجاره کرد، البته زیر مجموعه های اجاره ای مشکل بزرگی دارند آن هم این است که برخی از آنها کلیکی بسیار کمی دارند و شاید هم اصلا کلیک نکنند یعنی مخصوصا در اوایل کار حتی به اندازه هزینه ای هم که کرده اید برای شما درآمد زایی ندارند، البته اگر آنها را درست و هدفمند مدیریت کنید می توانید در دراز مدت از آنها درآمد داشته باشید. بدین معنی که شما در اوایل کار بایستی هزینه ای را بپردازید و منتظر باشید تا نتیجه عمل کرد هر زیر مجموعه را ببینید و از بین آنها زیرمجموعه هایی که میانگین درآمد خوب و مقرون به صرفای دارند را برای مراحل بعدی دوباره اجاره کنید و برای خودتان حفظ کنید و بقیه را به حال خود رها کنید تا مدت اجاره آنها به اتمام برسد، این نکته را متذکر می شوم که هرگز زیر مجموعه ای را حذف نکنید چراکه نه تنها هزینه ای که برای اجاره آن پرداخته اید به شما بر گشت داده نمی شود بلکه هزینه مازادی هم به خاطر حذف آن زیر مجموعه باید بپردازید و از حساب شما کسر می شود.

نوع دوم زیرمجموعه زیرمجموعه است که مستقیما و بلا واسطه از طریق لینک شما به سایت مورد نظر وارد می شود و عضو سایت می شود و با سایت کار می کند ، اینگونه زیر مجموعه گیری در کسب درآمد به شما خیلی کمک می کند مخصوصا اگر سطح کار بری شما در سطح بالایی باشد به ازای هر کلیکی که زیر مجموعه مستقیم شما در سایت می کند حتی در مواردی تا صد درصد درآمدی که زیر مجموعه شما کسب می کند به شما هم می رسد البته باید این موضوع را یاد آور شوم که مبلغی که به واسطه فعالیت زیرمجموعه شما به شما می رسد به هیچ وجه از درآمد زیرمجموعه شما کسر نمی شود و هیچ تفاوتی درآمد زیر مجموعه شما ایجاد نمی کند و این مبلغی که بشما تعلق می گیرد به عنوان پورسانت بازاریابی و جذب عضو برای سایت به شما داده می شود و شخصی که به عنوان زیر مجموعه شما وارد سایت شده بعنوان یک عضو مستقل می تواند همه گونه فعالیتی در سایت داشته باشد زیرمجموعه بگیرد و کسب درآمد داشته باشد و هیچ تفاوتی با شما که به عنوان معرف او بوده اید نخواهد داشت. این مطلب را یاد اورشدم چونکه اکثر دوستان تصور می کنند که اگر از طریق لینک کسی وارد سایتی شوند و عضو شوند و فعالیت کنند متضرر خواهند شد و سعی می کنند که بدون معرف وارد شوند در صورتی که هیچ تفاوتی برای آنها نمی کند بلکه این صرفا به نفع آن سایتی است که به صورت آزاد وارد آن شده اند چه بسا اینکه شاید مدیریت سایت آنها را بعنوان زیر مجموعه اجاره ای در قبال دریافت هزینه ای ناچیز زیرمجموعه اعضاع دیگر قرار می دهد و این شخص با وارد شدن به صورت آزاد بی انصافی کرده و حق معرفش را ضایع کرده در صورتی هیچ تفاوتی برای او نداشته است.

 لازم به ذکر است که برای اینکه پورسانت کلیک زیر مجموعه ها به شما تعلق بگیرد بایستی هر روز حداقل چهار کلیک در سایت مربوطه انجام دهید.

مورد دیگر این است که هرچه سابقه کار کاربر بالاتر می رود و حساب کاربری او ارتقاع پیدا می کند، حالا چه از طریق گرفتن تعداد زیرمجموعه بیشتر و یا کسب امتیازات دیگری که در برخی سایتها وجود دارد و یا سرمایه گذاری در سایت مورد نظر حساب کاربری شخص در سطح بالاتری قرار می گیرد و درآمد حاصل از آن سایت نیز بهتر و بیشتر می شود.

مورد دیگری که دراکثریت این گونه سایتها وجود دارد میزان حد اقل موجودی برای پرداخت می باشد.یعنی اینکه درآمد حاصله شما در سایتها بایستی به یک میزان مشخصی که معمولا از یک دولار تا ده دولار برای هرسایت بسته به قوانین آن سایت تایین شده است برسد تا شما بتوانید درآمد تان را درخواست و در یافت کنید.

 مورد آخر اینکه کار کردن با این سایتها بدین صورت است که بعد از عضویت و ثبت نام در سایت بایستی بر روی تبلیغات ارائه شده یکی یکی کلیک کرد با کلیک کردن آگهی مربوطه در پنجره ای جداگانه باز می شود و بایستی مدت زمان مشخصی که بر اساس مبلغی که بابت آن کلیک در نظر گرفته شده است که معمولا از هفت ثانیه تا سی ثانیه متغیر می باشد صبر کرد و منتظر ماند و بعد از مدت زمان سپری شده فرمانی از طرف مدیریت سایت ظاهر می شود که با توجه به آن بایستی عمل کرد. این فرمان معمولا بدین صورت است که تصاویری ظاهر می شود و بایستی بر روی تصویری که وارونه است کلیک کرد یا اینکه یک عدد یا یک تصویر از طرف سایت مشخص می شود و همزمان در روبروی آن یا زیر آن تعدادی عدد یا عکس متفاوت ظاهر می شود که یکی از اعداد یا تصاویر شبیه آن تصویر یا عددی است که از طرف سایت مشخص شده است که بایستی بر روی آن کلیک کرد و منتظر ماند تا از طرف مدیریت سایت تایید شود در انتها پنجره ای را که آگهی در آن لود شده بود را می بندیم باید دقت کرد که اگر در پنجره مربوطه اگر جایی مشخص شده یا فرمان مشخصی جهت بسته شدن داشته باشد از همان جهت بستن صفحه استفاده می کنیم در غیر این صورت طبق معمول از ضربدر بالای پنجره آگهی آن را می بندیم و آگهی بعدی را کلیک می کنیم و تا پایان ادامه می دهیم. خیلی ساده است و به راحتی هنگام عمل کردن خودتان متوجه می شوید.این توضیح را برای سایتهای خارجی دادم وگرنه سایتهای فارسی کاملا مشخص و قابل فهم هستند و به همین دلیل هم پیشنهاد می کنیم که حتما برای شروع از سایتهای فارسی استفاده کنید و بعداز کسب تجربه لازم با سایتهای خارجی کارکنید چراکه با هم تفاوت چندانی ندارند.

 چند توصیه دوستانه

اولا :هرچند کار باسایتهای کلیکی بسیار ساده است ولی پشتکار و همت بلند و صبر و حوصله زیادی می طلبند تا به درآمد مطلوبی برسید بنابراین فکر نکنید که همینکه عضو شدید سریعا پولدار می شوید بلکه همانند سایر کارها بایستی فعالیت زیادی بکنید تا به نتیجه برسید بنابراین اگر صبر حوصله لازم یا پشتکار لازم در این زمینه راندارید و یا اینکه به درآمد کم قانع نیستید اصلا وارد هیچ سایت کلیکی نشوید و وقت و سرمایه خود را هدر ندهید.

دوما :حتی امکان سایتهای قابل اعتمادی و با سابقه ای را برای فعالیت انتخاب کنید و اگرعضوسایتی شدید با جدیت فعالیت کنید و هرگز سعی نکنید در سایتهای بیشماری عضو شوید به نحوی که نتوانید به خوبی مدیریت کنید و در آخر از همه آنها دست خالی خارج شوید.

سوما : از تمامی امکاناتی که سایت برای کسب درآمد دارد استفاده کنید حتما سطح کاربریتان را ارتقاء دهید تا منافع بیشتری از سایت داشته باشید.

چهارما : بهترین گزینه کسب درآمد دراین قبیل سایتها بدست آوردن هرچه بیشتر زیرمجموعه مستقیم است که منافع زیادی می تواند برای شما داشته باشد به نحوی که توصیه می کنم اگر دارای دوستانی هم فکر هستید به صورت گروهی کار کنید و حتما به صورت زیرمجموعه یکدیگر عضو سایتها شوید و فعالیت کنید تا درآمد بهتری داشته باشید ،هرگز بخل نورزید بلکه سعی کنید که همه باهم موفق شوید چراکه به صورت گروهی خیلی زودتر و مطمئن تر به نتیجه مطلوب می رسید.

کسب درآمد در برخی سایتهای کلیکی فارسی

الف : پی تی سی باز

ب : کلیک فا

پ : فارس باکس

ت : مریتا

کسب درآمد در برخی سایتهای کلیکی خارجی

الف : 13clix

ب : clix ten

پ : adz bazar

ت : adz seven

ث : clix blue

ج : cli kerz

سربلند و پیروز باشید.

  انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 505

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

آموزش نرم افزار شالی

آموزش نرم افزار شالی

آموزش نرم افزار حسابداری شالی (شرکت داده پردازی کاشان) آدرس سایت شرکت: https://kdps.ir/ مجموعه فایل PDF آموزش نرم افزار شالی شامل حساب و انبار + تمرین و حل تمرین ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که از ارز دیجیتال و فارکس نشنیده باشد و قطعا این یک فرصت استثنایی برای ما ایرانیان است که بتوانیم درامد دلاری داشته باشیم . ولی اگر با اصول کار و تحلیل ها آشنا نباشیم ممکن است سرمایه ما از دست برود. ولی با پدیدار شدن هوش مصنوعی دیگه نیازی به یاد ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

روانشناسی دین.pdf

روانشناسی دین.pdf

روانشناسی دین.pdf بر اساس رویکرد تجربی ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما